Miasta Ogrodników i Róż

Marcin Kowalik, Agnieszka Napiórkowska

|

Gość Łowicki 44/2017

publikacja 02.11.2017 00:00

– Trzeba przyznać, że niektóre pomysły są nie tylko nowatorskie, ale także ładne i intrygujące. I o to chodzi, żeby wszyscy o mieście mówili, pisali, a nawet plotkowali – mówi Krystyna Marcinkowska ze Skierniewic.

▲	Niekwestionowanym bohaterem promującym Skierniewice od lat jest jabłko. ▲ Niekwestionowanym bohaterem promującym Skierniewice od lat jest jabłko.
Agnieszka Napiórkowska /Foto Gość

Czas ulotek i zwykłych plakatów, opartych głównie na treści, bez zaskakującej i chwytliwej kreacji, to już przeszłość. Dlatego poza typowymi kampaniami outdoorowymi, prasowymi, telewizyjnymi czy nawet internetowymi coraz więcej samorządów sięga po działania niestandardowe.

Dostępne jest 5% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.