Sad Europy

dk /IO

|

Gość Łowicki 46/2020

publikacja 12.11.2020 00:00

We wrześniu ruszył projekt #Jabłonki, czyli wieloletnia kampania mająca promować wizerunek Polski. Akcja, w której pierwszoplanowym „aktorem” jest jabłko, miała swoją odsłonę w Skierniewicach.

▲	Ma ukazywać to, co w nas najlepsze: naturalność, przedsiębiorczość i wyjątkowe położenie na mapie świata. ▲ Ma ukazywać to, co w nas najlepsze: naturalność, przedsiębiorczość i wyjątkowe położenie na mapie świata.
Archiwum Instytutu Ogrodnictwa

Kampania ma ukazywać to, co w nas najlepsze: naturalność, przedsiębiorczość i wyjątkowe położenie na mapie świata. W ramach akcji zaplanowano m.in. spoty reklamowe, konkursy, tour specjalnego food trucka, który z jabłkowym menu odwiedzi wybrane miasta Polski, współpracę z restauracjami, które na czas #Jabłonki 2020 przygotują specjalne menu, a także kampanię edukacyjną.

Dostępne jest 28% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.