Miasta Ogrodników i Róż

– Trzeba przyznać, że niektóre pomysły są nie tylko nowatorskie, ale także ładne i intrygujące. I o to chodzi, żeby wszyscy o mieście mówili, pisali, a nawet plotkowali – mówi Krystyna Marcinkowska ze Skierniewic.

Czas ulotek i zwykłych plakatów, opartych głównie na treści, bez zaskakującej i chwytliwej kreacji, to już przeszłość. Dlatego poza typowymi kampaniami outdoorowymi, prasowymi, telewizyjnymi czy nawet internetowymi coraz więcej samorządów sięga po działania niestandardowe.

Dziękujemy, że z nami jesteś

To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.

Czytasz fragment artykułu

Subskrybuj i czytaj całość

już od 14,90

Poznaj pełną ofertę SUBSKRYPCJI

Masz subskrypcję?
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.
« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..